VELKOMMEN INN....

Livet handler om så mye, og når du har levd noen år har du samlet deg mye rikdom i form av erfaringer, kunnskaper, opplevelser, prøvelser, egenskaper og historier som kan være morsomme å dele med andre. Her vil jeg dele med dere av mine livserfaringer....

onsdag 19. januar 2011

Lenge siden sist

Det var ikke så lett å være blogger som jeg trodde - tiden før jul strakk rett og slett ikke til. Med to forestillinger i hele november og desember, eventer, prøver med FBUT, familiebesøk, julegaver, skoleavslutninger, legebesøk, barn og mann som jobba døgnet rundt - ble det lite tid til overs for blogging.

Vi hadde en kjempe bra julefeiring på nordmøre hos Mamma, Pappa var på jobb på nordsjøen. Vi rakk en liten mini-julekveld før han reiste ut!! Nyttårsaften ble feiret med brask og bram her hjemme med 42 blide fjes og ei vettaskremt katte.....

Nå er det tilbake til hverdagen, og den er litt annerledes - jeg har tatt en liten timeout i januar. Jeg er rett og slett sliten etter den heftige jobbingen før jul. Så nå jobber jeg vesentlig mindre, gjør noen små eventer og har prøver med FBUT, synger i kor, er med på Quizlaget Svein-å-røkla, går på cafe med gode venner og nyter lange dager. Jeg styrer og ordner hjemme - hovedsaklig på kjøkkenet. Jeg prøver meg veldig frem for å finne nye gode oppskrifter på brød, kaker, middager og annet som har lavt karbo-innhold. Det er så utrolig gøy, det blir litt prøving og feiling - men stort sett så blir det godt!! Skal legge ut en del oppskrifter og bilder etterhvert.


Stoor klæm Aina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar