VELKOMMEN INN....

Livet handler om så mye, og når du har levd noen år har du samlet deg mye rikdom i form av erfaringer, kunnskaper, opplevelser, prøvelser, egenskaper og historier som kan være morsomme å dele med andre. Her vil jeg dele med dere av mine livserfaringer....

mandag 31. januar 2011

Rask og deilig kylling salat

Som en motvekt til de siste dagenes søte oppskrifter så føler jeg for å legge ut noe mer fornuftig....
Jeg elsker kylling i alle varianter - det skal noe til for å ødelegge kylling - det meste blir godt!!!
Ikke alltid har man tid til å lage de store rettene - men det betyr ikke at man ikke kan lage noe knæll gøtt!!

Ingredienser;

  • 1 kylling filet (pr pers)
  • pepper, salt, paprika krydder
  • issalat
  • ruccola salat
  • soltørkede tomater
  • fetaost
  • sesamfrø
Fremgangsmåte;
  • del opp og stek kyllingen og krydre godt
  • kutt opp ønsket mengde salat 
  • tilsett ønsket mengde soltørkede tomater og fetaost
  • legg over de stekte kyllingbitene
  • dryss på et lag med sesamfrø
 TA TA......


Hvis man heller vil ha grønnsaker til kyllingen pleier jeg å dampe brokkoli og blomkål- salte og legge på en klatt med meierismør....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar