VELKOMMEN INN....

Livet handler om så mye, og når du har levd noen år har du samlet deg mye rikdom i form av erfaringer, kunnskaper, opplevelser, prøvelser, egenskaper og historier som kan være morsomme å dele med andre. Her vil jeg dele med dere av mine livserfaringer....

søndag 30. januar 2011

SNÆKKS!!!

Her kommer et lite tips til kjempe god snacks - jeg har lest om det på flere blogger bl.a Lena Beatrice og Lilalife.

Det er super lett, en pakke ferdig skivet ost - f.eks taffel ost med tomat fra Tine
Legg skivene på matpapir i microovnen. Jeg har hatt best resultat med 3 minutter på 600 watt, men der har jeg skjønt at det varierer veldig på ovnene. Noen bruker stekovn - men det fikk ikke jeg til.....
Herlige, sprø ostechips som kan puttes rett i stryta eller brukes f.eks til taco istedet for skjell/nachos

Klæm Aina


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar