VELKOMMEN INN....

Livet handler om så mye, og når du har levd noen år har du samlet deg mye rikdom i form av erfaringer, kunnskaper, opplevelser, prøvelser, egenskaper og historier som kan være morsomme å dele med andre. Her vil jeg dele med dere av mine livserfaringer....

søndag 28. november 2010

Frisøndag - og tid for juleforberedelser

Det er bare tre dager til vi skriver desember - og da vet jeg at tiden vil fly med jobb, forestillinger, juleavslutninger +++. Så det var deilig å ha en hel fridag i dag til å stelle litt hjemme. Jeg har fått ryddet bort systua fra spisestuen, ryddet på loftet, båret ned julepynten, fått opp adventsstakene og lysa. I morgen blir det vasking og atter vasking. Vi skal feire jul med familien min på Sunndalsøra- og nyttårsaften skal feires her hjemme med massvis av gode venner!! Jeg er snart i mål med julegavene - har noen få igjen som er ille vanskelig.....men jeg kommer vel på noe :)
Nå skal jeg ta meg en kopp te og en nylaget marengs - og kose meg med julelysa mine......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar