VELKOMMEN INN....

Livet handler om så mye, og når du har levd noen år har du samlet deg mye rikdom i form av erfaringer, kunnskaper, opplevelser, prøvelser, egenskaper og historier som kan være morsomme å dele med andre. Her vil jeg dele med dere av mine livserfaringer....

søndag 14. november 2010

Sliten men stolt mamma

I dag våknet jeg på quality hotell i Særp. Det ble ikke så mange timene søvn i natt....

Vi hadde en knæll premiere i går - alt gikk som det skulle - og publikum tok i mot oss med storm!!!

Når vi gikk av scenen etter at showet var slutt, så kom tårene - jeg var så utrolig glad og veldig stolt over hva vi sammen hadde klart å skape!!

Men til dagen i dag - jeg hadde mest lyst til å iføre meg kosedress og ligge å kulen på sofaen...men jenta mi skulle spille håndballkamp- så jeg måtte kjøre henne til Kråkerøy 11.30. Hadde lyst til å kjøre hjem igjen også hente henne etter kampen, men skjønte på henne at hun ønsket å ha meg der. Hun er relativt ny i gamet som håndballspiller, men er kjempe ivrig og har arvet konkurranse instinktet til mora si.... Hun spiller for skogstrand jente 2001. I Blomsterøyhallen pratet jeg med de andre hyggelige mødrene- også gikk fløytesignalet og kampen var igang. Datra mi spilte midtback - og det var utrolig gøy å se hvordan de har utviklet seg den siste tiden - ballen gikk fort fra spiller til spiller, de plasserte seg bedre, og var veldig sikre i forsvar.

Jubelen brøt ut da det ble 0-1 til Skogstrand og jenta mi var målscorer!!!! Hun søkte opp mot tribunen for å se på meg - så ga hun meg tommelen opp........Da kjente jeg tårene presse på .... jeg var så utrolig glad for at jeg hadde trosset slitenheten og blitt...

Nå er jeg helt segneferdig, og skal snart køye...blir spent å lese avisen i morra......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar