VELKOMMEN INN....

Livet handler om så mye, og når du har levd noen år har du samlet deg mye rikdom i form av erfaringer, kunnskaper, opplevelser, prøvelser, egenskaper og historier som kan være morsomme å dele med andre. Her vil jeg dele med dere av mine livserfaringer....

lørdag 13. november 2010

PREMIERE!!!

I dag er dagen - den dagen vi har jobbet mot i lange tider. Den dagen vi må bevise hva vi er gode for. Premiere-dagen er her........ å gurimalla jeg gleder meg til åpningstonene av Te Deum spilles...... Vi hadde generalprøve i går - men noen småfeil her og der - slik som det skal være! Men showet sitter, bandet låter som ei kule, Roy troller med lyset, Leif styrer micer og mygger og gir oss kjempetrøkk i lyden!! Vi glitrer i våre paljetter, trinnene sitter som de skal og alle har klart å holde seg friske og raske i både kropp og stemme!!! Det ligger an til å bli en herlig kveld. Vi har mange venner og kjente som kommer i kveld - og jeg gleder meg veldig til å vise frem produktet vårt.
Jeg er stolt av å være med i dette ensemblet - Renate, Morten, Dag, Mari og Tom Arild - me like u a lot!!



BREAK A LEG FOLKENS!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar