VELKOMMEN INN....

Livet handler om så mye, og når du har levd noen år har du samlet deg mye rikdom i form av erfaringer, kunnskaper, opplevelser, prøvelser, egenskaper og historier som kan være morsomme å dele med andre. Her vil jeg dele med dere av mine livserfaringer....

mandag 22. november 2010

Ny favoritt middag!!

Jeg er tilhenger av harryhandel - jeg synes det er helt greit å få mer ut av pengene. Selvfølgelig skal man støtte det lokale næringsliv og bla bla, men jeg finner det ikke fornuftig å kjøpe alt av kjøttvarer i Norge...

Så i går gikk turen til Nordby, jeg handlet inn middager for lang tid fremover. For jeg har funnet en ny favoritt. Hakkebøffer med null karbohydrater. Store, saftige og veeeeldig gode. De selges i to-pak til ca 30 kroner. Jeg krydrer dem med pepper, paprika og salt og serverer dem på en seng med lettdampede brokkoli med en klædd meierismør på.......yammy yam yam.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar