VELKOMMEN INN....

Livet handler om så mye, og når du har levd noen år har du samlet deg mye rikdom i form av erfaringer, kunnskaper, opplevelser, prøvelser, egenskaper og historier som kan være morsomme å dele med andre. Her vil jeg dele med dere av mine livserfaringer....

lørdag 20. november 2010

PRØVER Å LANDE......

Det er lettere sagt enn gjort.......

I kveld har vi spilt SHOW ALA GRAND PRIX forestilling nr 2 - med masse kjentfolk i salen. Kjempe god stemning hele veien og vi ga alt!!! Jeg får så utrolig kick av å gjøre denne forestillingen. Den har et høyt tempo med skifter i musikk, verbalt og ikke minst kostymer. Jeg har bestemt meg for at jeg skal telle opp hvor mange faktiske kostymeskift vi har i forestillingen.
Vi gjør noen nye nummer i år - som virkelig er høydare for min del. Både Vem e det du vil ha og Hold me now- er favoritter. Og det norsk/svenske medleyet tar bare helt av.....

Og noe av det beste er at jeg gjør denne forestillingen med noen av mine aller beste venner også kjæresten min da- som alltid er med oss, og som alltid har noen god ord på lur til oss. I tillegg så sitter han og passer på at lyden blir krem!!!

Etter forestilling bruker jeg bortimot en time på å rydde i kostymene, rydde på plassen min i garderoben og klargjøre ting for neste dag. Også er det å kjøre gjennom veumskogene hjemover.... også kommer jeg hjem - egentlig dødsliten, men noe så utrolig SPEEDA - jeg får jo ikke landa!!!!!!! Det kan ta både en og to timer til før jeg er i sovemodus nå........Det passer dårlig når en skal opp tidlig for å stille på dugnad som lykkehjul-snurrer for Skogstrand jente 01 i morgen tidlig.........

ja ja, sovner vel til slutt....... natta alle sammen.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar