VELKOMMEN INN....

Livet handler om så mye, og når du har levd noen år har du samlet deg mye rikdom i form av erfaringer, kunnskaper, opplevelser, prøvelser, egenskaper og historier som kan være morsomme å dele med andre. Her vil jeg dele med dere av mine livserfaringer....

tirsdag 9. november 2010

DET BEGYNNER Å TA FORM....

Nå rigger vi scene på Quality hotel Grålum i Sarpsborg. Til lørdag er det premiere på Show ala Grand Prix - så nå er det bare innspurten igjen. Nå har jeg akkurat malt scene dekken hvit, og det uten å søle på meg!!!



Deilig å se at det tar form - det skrues opp scenemoduler, henges opp lys og kables opp monitorer - vi regner med å måtte bruke hele natten. I morgen tidlig skal bandet ha innrigg - og deretter begynner vi med lydprøver og tilpasningsprøver i dekken. Og fra i morgen kveld kjører vi gjennomganger - det skal bli så morsomt å komme igang igjen!!!



Alle kostymene er ferdige og henger i riktig rekkefølge i garderobene våre!! Tusen takk til alle herlige venninner som stiller opp og hjelper meg å lage/skaffe kostymer. jeg har venninner som sier at de absolutt ikke kan sy, men stille opp gjør de - og de kan mer enn de tror!!! Jeg er heldig som har slike venninner!

Jeg har rigget meg til i garderoben med varmrullene til håret og X antall hårsprayflasker, sminke, smykker og øredobber i fleng.

Bandet består i år som i fjor av Tom Rønningsveen på tangenter, Rino Johannesen på bass, Stig Værnes på trommer og Javed Kurd på gitar. Det må man vel kunne si at det er toppen av toppen av norske musikere!!!
Og når min kjære mann er med og har overoppsyn med guttane - så må det bare bli knæll!!

Ensamblet består av Renate og Morten Larsen, Dag Brandth og meg. Et herlig firkløver som har hatt en fantastisk herlig prøvetid - vi er veldig glad i hverandre, har det veldig morsomt sammen og ikke minst så låter det kanon når vi drar igang flerstemt sang! Vi kommer nok til å jobbe mer sammen i fremtiden......

I tillegg så har vi med to dansere Mari som også var med i fjor og Tom Arild som er et nytt og herlig bekjentskap for oss!!

Jonas på teknisk, roy på lys og Leif på lyd ser ut til å ha kontroll - så dette lovet godt!

I fjor fikk forestillingen terningkast 6 - og i år er den enda bedre - vi har lagt til noen nye herlige nummer som får taket til å løfte seg!!

Så kom til Sarpsborg og se SHOW ALA GRAND PRIX - vi spiller fra 13 november til 11 desember- fredager og lørdager





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar