VELKOMMEN INN....

Livet handler om så mye, og når du har levd noen år har du samlet deg mye rikdom i form av erfaringer, kunnskaper, opplevelser, prøvelser, egenskaper og historier som kan være morsomme å dele med andre. Her vil jeg dele med dere av mine livserfaringer....

mandag 18. oktober 2010

LONDON

I fjor i høstferien tok jeg med familien til London for første gang. Jeg har vært der flere ganger tidligere og det har min mann også, en vi har aldri vært der sammen!!

Jeg tenkte at ungene kanskje var litt for små til å få så mye ut av det - men tok helt feil. Vi hadde fire fantastiske dager, med masse shopping for liten og stor, mye god mat og ikke minst mange musikaler. Vi rakk å få se Lion King, Oliver, Wicked og Sister Act. Alle helt fantastiske opplevelser for hele familien.

Så siden det var slik en suksess - så tok vi like godt høstferien i London i år også. Reiste sammen med to gode vennepar og deres fire barn - eller ungdommer rettere sagt.

Vi hadde nok en fantastisk høstferie. Ungene fikk igjen dra på Hamleys, kællen svima rundt på Apple butikker, jeg svidde av kroner på Primark. Jeg elsker billige klær!!!!

Også fikk vi sett Legally Blond, We will rock you og Sister Act...

Mens vi var der fikk vi vite at Whoopie Goldberg skal komem til London for å spille i Sister Act tre dager i oktober.....IIIIIIiiiiiikk. DET har jeg lyst til å oppleve!!!!

Så nå har mannen min og jeg bestilt oss ny reise sammen med et annet vennepar. Vi flyr ned tidlig på mandag - shopper oss svette hele dagen, spiser godt, ser Whoopie i Sister Act på kvelden, sover godt på St. Giles, shopper igjen på tirsdag, reiser hjem med 18.35 flyet!!!

ÅÅÅÅ som jeg gleder meg - LONDON HERE WE COME.....again.... tihi





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar