VELKOMMEN INN....

Livet handler om så mye, og når du har levd noen år har du samlet deg mye rikdom i form av erfaringer, kunnskaper, opplevelser, prøvelser, egenskaper og historier som kan være morsomme å dele med andre. Her vil jeg dele med dere av mine livserfaringer....

torsdag 21. oktober 2010

Kostymer til show ala Grand prix

Alle show må ha kostymer, og når det i tillegg er et Grand Prix show må det det ha maaaange kostymer. Og dumme meg har tatt jobben med å finne, skaffe, sy dem....... Kjempe lurt i en allerede travel hverdag.

Vi spilte dette showet i fjor også, så en del kostymer foreligger allrede, men noen nye nummer er lagt til og to i ensemblet er skiftet ut, så da blir det en del å gjøre likevel....
I fjor hadde vi flere kvelder her hjemme hvor venner kom og hjalp til med å sy, det var hjelp fra disse som gjorde at jeg ikke bikket helt mentalt i fjor. For det ble likevel mange lange nattetimer  for å få ferdigstilt alt til premieren.

Så nå skal jeg sende ut meldinger til mine kjære venner om de har mulighet til å ta en tur i år også. Ikke bare er det god hjelp, men det er jo så utrolig hyggelig også!!!






En av utfordringene i  år er at jeg skal prøve å lage isis vinger.....slike som man bruker til magedans...har ikke helt skjønt hvordan jeg skal få det til enda, men det går seg nok til. Har kjøpt inn 20 meter gullstoff fra favorittbutikken på tøyen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar