VELKOMMEN INN....

Livet handler om så mye, og når du har levd noen år har du samlet deg mye rikdom i form av erfaringer, kunnskaper, opplevelser, prøvelser, egenskaper og historier som kan være morsomme å dele med andre. Her vil jeg dele med dere av mine livserfaringer....

onsdag 20. oktober 2010

Det skulle ikke vært lov.....

Det skulle ikke vært lov å bryte folk opp av senga klokken 05.30 for at de skal stå opp, gå i dusjen, legge full show makeup, klemme seg inn i ubehagelige hold-in strømper, trøkke seg inn i paljettkjoler, kjøre 20 minutter for å synge Fångad av en stormvind og Teigen-medley...... Akkurat nå er jeg litt morragretten, noe jeg sjelden er....men jeg er trøtt, veldig trøtt!!

Men kjenner jeg meg rett så forsvinner det i det sekundet jeg møtes mine fantastiske kolleger, Dag, Morten og Renate. Det er alltid veldig hyggelig når vi treffes- og man kan ikke bli i annen enn i godt humør!!

Etter event jobben i dag - skal jeg kjøre rett til oslo. Der har jeg fått time hos en spesialist som kanskje kan hjelpe den skakkjørte kroppen min. Blir veldig spennende!!!

Tilbake i Fredrikstad blir det litt jobbing med kostymer til Grand Prix showet før jeg skal på fotballtrening med de ELLEVILLE!!

å sånn går nu dagan......

Ha en fin dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar