VELKOMMEN INN....

Livet handler om så mye, og når du har levd noen år har du samlet deg mye rikdom i form av erfaringer, kunnskaper, opplevelser, prøvelser, egenskaper og historier som kan være morsomme å dele med andre. Her vil jeg dele med dere av mine livserfaringer....

mandag 18. oktober 2010

En spennende kveld for FBUT






FBUT står for Fredrikstad Barne-og ungdomsteater. Det er et foreldredrevet teater med 50 aktive barn. Mine to håpefulle er med og har de siste tre årene spilt, ulver, aper, slakter, rampejente, fisker, bølle, slaraffenbarn og gutt (til min datters store fortvilelse...) Nå i kveld er det store ting på gang. Rollene og gruppene skal fordeles til årets forestilling Skatten på Sjørøverøya!!! Alle store og små er spent tror jeg..... Siden jeg er sanginstruktør for FBUT så er jeg med på fordelingen - og gudene skal vite at her skal en holde tunga rett i munnen!! Alle barna skal bli like godt ivaretatt og mange hensyn skal tas. Vi instruktørene har jobbet mange timer med fordelingen og det er nå vedtatt av styret. Så i kveld skal alle få vite hva de skal jobbe med det neste halve året.... Premieren er 13 mars - og som det dritgode barne -og ungdomsteateret vi er så skal det bli knæll bra.- her skal det jobbes!!! har lagt inn oen bilder fra de tre siste årenes forestillinger. Jungelboken, Olsenbanden Jr på Rockern og Pinocchio - alle tre fantastiske forestillinger med høyt nivå, flotte prestasjoner og stor spilleglede!! Jeg er selvfølegelig veldig stolt over mine egne småtroll, men kjenner i hele hjertet mitt at jeg er så utrolig stolt over alle de 50 barna mine i teateret. De overgår seg selv hvert eneste år - og jeg vet at i år er det nye store utfordringer som venter dem. Jeg vet jo tross alt hvem som får hvilke roller...ha ha ha...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar